Bekymret for annonse-tallene: – På tide at annonsørene backer opp ordene sine Norske aviser taper annonse-kampen mot globale aktører. Dette sier mediene selv om utviklingen.
Medienes største problem er ikke Meta og Google, det er arroganse «Responsen fra Schibsted og Amedia på min kritikk av annonseproduktene de tilbyr norske annonsører forteller alt om hvorfor norske medier sliter», skriver Ståle Lindblad.
Full strid om annonse-løsninger: – Blir oppgitt Schibsted og Amedia er enige i at de fremdeles har ting å jobbe med. Likevel mener de at mulighetene for å annonsere hos norske medier bør være svært attraktive.
Amedia sanket flere priser i New York – Det er en stor ære å motta en så betydningsfull anerkjennelse.
Pol med kampanje om mental helse – Amedia gir gratis annonseplass i sine aviser – Det er alt for mange unge i dag som føler seg forlatt og oversett, selv etter at de har bedt om hjelp. Sånn skal det ikke være. Så om dette kan bidra bare ett gram, blir vi fornøyde.